KOSZYK JEST
PUSTY

515 816 261

sklep@kamfashion.pl

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Formularz kontaktowy
  •  
Na tej podstronie sklepu umieszczać będziemy pytania zadawane przez klientów oraz nasze odpowiedzi. Podstrona jest systematycznie rozbudowywana i aktualizowana. Wszystkie podstawowe informacje znajdziecie Państwo na podstronach sklepu w kolumnach "Informacje" i "Pomoc" u dołu strony głównej.
 
Pytanie nr 1. Czy do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja i posiadanie konta w sklepie ?
 
Aby złożyć zamówienie nie trzeba rejestrować konta w sklepie. Wystarczy dodać wybrany produkt/y do koszyka w którym następnie wykonując kilka prostych kroków dokonasz zakupu. Rejestracja w sklepie ma swoje zalety:

1. Możliwość otrzymania rabatów oraz uczestniczenie w programach lojalnościowych i promocjach.
2. Podgląd statusu zamówienia oraz historia zamówienia.
3. Brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach.
 
Pytanie nr 2. Czy istnieje możliwość przesłania dodatkowych zdjęć przedmiotu ?
 
Tak - Chętnie wykonamy i prześlemy dodatkowe zdjęcia wybranego produktu/ów na życzenie klienta. Prosimy w tym celu o skontaktowanie się z nami przez formularz kontaktowy lub sklepowy e mail.
 
Pytanie nr 3. Czy zakupiony przedmiot został już wysłany ?
 
Zaraz po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie przystępujemy niezwłocznie do realizacji zamówienia. Przesyłki nadajemy 6 dni w tygodniu (również w sobotę) paczkami priorytetowymi lub pobraniowymi za pomocą Poczty Polskiej. Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje od nas nr. nadania przesyłki dzięki któremu może bez przeszkód sprawdzić na stronie Poczty Polskiej (śledzenie przesyłek) gdzie aktualnie znajduje się paczka.
 
Pytanie nr 4. Jak sprawdzić dostępność danego produktu ?
 
Przechodzimy na stronę interesującego nas produktu. Na stronie/karcie przedmiotu w sekcji 'Wybierz opcje' dokonujemy wyboru wariantu przedmiotu (np. rozmiaru) rozwijając listę. Gdy produkt jest dostępny w danym wariancie otrzymamy możliwość dodania go do koszyka. W przypadku jego braku wyświetli się powiadomienie że produkt jest aktualnie niedostępny.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl